Tips Kecantikan


TIPS KECANTIKAN

Ingat tak air yang di tos setelah semalamam PURE MARINE COLLAGEN direndam
"JANGAN BUANG"....byk manfaatnya.


KEGUNAAN AIR PURE MARINE COLLAGEN


Banyak kegunaaan PURE MARINE COLLAGEN @ RUMPAI LAUT ini , antaranya 
air PURE MARINE COLLAGEN  yang semalaman direndam  boleh di buat masker muka,
 masker kaki , masker tangan ataupun masker kepala. MASKER KEPALA?.
MASKER KAKI????????????..........MASKER TANGAN ??..nanti 
saya terangkan satu persatu.....


 HILANGKAN REKAHAN DI TUMIT



CARA - CARANYA : -
1) Ambil air PMC yang di toskan
2) Letak di dalam besen atau baldi
3) Rendam kan kaki anda sambil santai
4) 5 minit rendam pun dah nampak kesanya
5) Nak rendam lama-lama pun boleh









KESANNYA PENGUNAANYA : -
  • Kesan sekali cuba - kulit tumit halus je rasa...
  • Kesan sekali cuba - kulit tumit yang merekah berkurangan
  • 3 ari guna - rekahan berkuranga
  • 7 hari guna - rekahan hilang serta halus kulit kaki macam ala- ala pergi SPA
  • Kuku kaki bersih dan cantik seakan-akan pergi manicure dan pendicure




 KULIT HALUS SEAKAN-AKAN BERLULUR ATAU KE SPA



CARA - CARANYA : -
  1. Ambil air PMC yang di toskan
  2.  Sapu di tangan , lengan , kaki dan di tempat yang diinginkan ( seakan- akan sapu lotion )
  3.  Biarkan kering selama 5 minit
  4.  Bilas dan lihatlah hasilnya......halus je rasa.....


Kesan penggunaan : -
  • Penggunaan sekali memberikan kesan serta merta halus dan rasa tegang je kulit
  • Penggunaan berterusan membuatkan kulit semakin halus seperti bayi , putih cerah,                            tegang ( kesan dari Collagen yang ada daripada PURE MARINE COLLAGEN )



 RAMBUT HALUS, SUBUR



Cara - caranya : - 
  1. Sama seperti buat masker lain , ambil air yang ditoskan
  2. Sapu je kat atas kepala atau rambut
  3. Tunggu ia kering dan bilas
  4. Nak pakai lama-lama pun boleh


Kesan penggunaan : -
  • Kulit kepala bersih dari kelimumur dan gatal-gatal
  • Botak , penggunaan berterusan insyaallah tumbuh rambut
  • Rambut halus je dan subur


"SELAMAT MENCUBA"

Tiada ulasan: